Fast directional indicators & towing hook

Diskutiere Fast directional indicators & towing hook im W210 / S210 Forum im Bereich E-Klasse; Sorry for the english - I understand german quite well, but can't express myself in the language. I have a friend who has mounted a towing hook...

1. dsd

dsd

Sorry for the english - I understand german quite well, but can't express myself in the language.

I have a friend who has mounted a towing hook (anhängerkupplung?) on his W210, and now the directional indicators is blinking very fast, just as if one bulb was broken. What could be wrong?

2. hotw

hotw

Auto:
    1x Benz, 2x VW
    Verbrauch:
    Kennzeichen:
    r a
    bw
    f x * * * H
    r a
    bw
    f x * * *
    r a
    bw
    f x 9 1 1 H
    we had/have (I don't know if my father has fixed it yet) the same problem!

It was alwas there if you plugged out the connector! After a beat on the connector of the towing hook it worked normal... so the Problem may be your electronik connector of your towing hook

Thema:

Fast directional indicators & towing hook

Die Seite wird geladen...

Fast directional indicators & towing hook - Ähnliche Themen

1. Geht an der Ampel fast aus

Geht an der Ampel fast aus: Hallo , vielleicht kann mir hier ja Jemand helfen, leider finde ich nichts im Forum was gleich ist wie bei mir. Ich habe einen c220 CDI w203...
  2. Heckscheibenwischer fast abgefallen, was nun...

Heckscheibenwischer fast abgefallen, was nun...: [ATTACH] als ich aus der Waschanlage kam stand der Heckscheibenwischer auf 12:00h wo er doch sonst bei 3:00h stehen sollte. Zum Glück hatte er...
  3. Häufig - fast ständig in Regenerationsphase

Häufig - fast ständig in Regenerationsphase: Hallo, mein S204 EZ 12/09 C220 CDI KM Stand 157.000 scheint fast nur noch in der Regenerationsphase zu sein. Spür- und hörbar nehme ich es war,...
  4. Quer durch Deutschland (fast) im Schlaf

Quer durch Deutschland (fast) im Schlaf: Hallo, Autobild hat in recht beeindruckender Form die Fähigkeiten der neuen Assistenzsysteme moderner Fahrzeuge am Beispiel der C-Klasse...