PT Cruiser

Diskutiere PT Cruiser im Chrysler Forum im Bereich Andere Fahrzeuge; Hello, I drive with a S430 & PT Cruiser, a PT Cruiser is a very nice car. 100% American Style I've got my both car in color gray. I've heart...

1. wjt

wjt

Hello,

I drive with a S430 & PT Cruiser, a PT Cruiser is a very nice car.
    100% American Style I've got my both car in color gray.

I've heart that the PT Cruiser version GT also available is, (in Belgium).

Ha's anyone a GT?

I've got a Touring Edition because I had to weight 9 months for a Limited Edition. I was one of the first people in Belgium who's got a PT Cruiser.

So that was 3 years ago:D

2. #2 Guanino, 19.07.2004
    Guanino

Guanino

I can´t answer your Question, but i will ask you something:
    How is the Quality about the PT Cruiser?
    Are you glad with it?
    I think it´s a nice unusual car. No Mass-Design.

3. wjt

wjt

It's a very nice car but I cost much Fuel, up to 16l! And it's only a 2000CC,
    it drive's very good. But a bit lazy. If you realy wonna drive fast you have to push the gas until 5000 rpm and than it's very nice!

WJ

Thema:

PT Cruiser

Die Seite wird geladen...

PT Cruiser - Ähnliche Themen

1. Beach Cruiser Bikes

Beach Cruiser Bikes: Hallo, sicher kennt ihr ja die sogenannten Beach Cruiser Bikes, hier ein Beispiel: klick oder klick Diese Fahrräder finde ich faszinierend,...
  2. Rückfahrscheinwerfer PT Cruiser?

Rückfahrscheinwerfer PT Cruiser?: Mir ist auf einem Parkplatz etwas merkwürdiges aufgefallen: ein Chrysler PT Cruiser setzte rückwärts aus einer Parklücke, ich sah jedoch kein...
  3. Chrylser PT 2006

Chrylser PT 2006: Der PT mal etwas - wie ich denke - gefälliger: 2006 Chrysler PT Cruiser Grüße Greetings André
  4. 201 Mein 2l Cruiser W201

Mein 2l Cruiser W201: Ich denke ihr solltet meinen auch mal sehen können. Bisher gibt es Bilder von letztem März und dann Bilder vom Umbau des Armaturenbretts. Auch...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden