W221 Seat Problem

Diskutiere Seat Problem im S-,S-Coupé, CL-, CLS-Klasse und Mercedes-Maybach Forum im Bereich Mercedes-Fahrzeuge; First, sorry for my bad english and sorry if I write in enghlish (or something similar) :D Me and my friends have 2 new S420cdi with all the...

1. #1 Sarnico45, 26.03.2007
    Sarnico45

Sarnico45

First, sorry for my bad english and sorry if I write in enghlish (or something similar) :D
    Me and my friends have 2 new S420cdi with all the options available (less or more).
    My car has take at the end of february and my friend take his car at the end of december, so the car are not built at the same day but they have same options.
    Last week my car has one problem to the front seat (massage and dynamic seat doesn't work).
    The 2 seat (first driver and some minutes after the passenger one) stop working at all (you can't inflate or deflate all the parts of the seat and the massage isn't possible).
    My friend's car show same problem some days later.
    Dealer (we have different dealer in different italian city) tell us that it probably a hardware problem that MB are trying to solve.
    The car is spectacular but the seat is ... like drive sitting on a normal sofa not on a wonderfull battle cruiser
    Anyone else has same problem ?
    Thanks

Thema: Seat Problem
Besucher kamen mit folgenden Suchen
  1. mercedes w221 s420cdi problem

Die Seite wird geladen...

Seat Problem - Ähnliche Themen

1. Automatik Getriebe schaltet nicht, Elektronik Problem?

Automatik Getriebe schaltet nicht, Elektronik Problem?: Hallo Mercedes Experten. Ich habe mir vor 10 Monaten meinen ersten Mercedes gekauft - einen MB C Sportcoupe CL203 C200. Leider scheint es so, dass...
  2. Problem mit Becker Content Manager am Mac

Problem mit Becker Content Manager am Mac: Ich hab ein Problem mit BCM unter Mac: Ich hab extra für das Ding eine OSX Version (10.8.5.), die ich von einer ext. Festplatte boote, weil ja die...
  3. W211 2004 SBC Problem

W211 2004 SBC Problem: Hallo bei meinem W211 E200 Baujahr 2004 Automatik Diesel habe ich folgendes Problem. Seit paar monaten leuchtet Werkstatt aufsuchen in weißer...
  4. W209 200 Cgi Problem Hochdruckpumpe

W209 200 Cgi Problem Hochdruckpumpe: Guten Tag Zusammen, ich habe ein W209 200 cgi Coupe bj 2004 . Top Zustand, vollausstattung (fast) und erst 60000km. Leider hat vor einiger Zeit...
  5. Problem Zentralverrieglung

Problem Zentralverrieglung: Hallo. Kennt jemand dieses Problem und hat ne Lösung??? Wenn mein CL203 lange in der prallen Sonne steht dann funktioniert meine...
  1. Diese Seite verwendet Cookies um Inhalte zu personalisieren. Außerdem werden auch Cookies von Diensten Dritter gesetzt. Mit dem weiteren Aufenthalt akzeptierst du diesen Einsatz von Cookies.
    Information ausblenden